dimecres, 21 de novembre del 2018

Nova Vida

Llueix la catifa maragda
entre mullenes de tardor,
un jardí acolorit d'olors
m'enlluernen la pell bruna,
i amb mil gotes de gessamí,
se m'eriça ferma fins a morir.

Un reguitzell de floretes
em contemplen embadalides,
mentrestant orenetes i pardals
del cau en marxen prests,
i uns renovats aires de canvi
els guien cap a un sud llunyà.

Vida nova al meu petit jardí,
tota una troballa ets, petit,
em mires somrient i moll,
ploma de bell color suau
em mires tremolosament tendre,
petita coseta esplèndida ets.

El cor m'has ben entendrit,
en mi fas germinar la tendresa
i al meu costat sempre estaràs,
un bon jaç de cotonet suau
t'acaronarà les nits fredes,
i un alè de d'amor t'escalfarà.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En record a un bon amic, Bona sort, amic Marià

 Entre mars de llums, una espurna plora, és el dolorós comiat d'un temps passat.   Ombrívoles paraules s'amunteguen crepitants, i en...