dimarts, 20 de novembre del 2018

Amor d'estiu

Les teves trenes de princesa

entre els dits em tremolen,
cabells d'or i llimona fresca
m'esborronen la mirada,
i entre sons d'estiu verge,
emocions tendres somriuen.

Dies de dolces carícies
quina gran alegria viscuda...!

En temps remots et vaig perdre,
en un trist tremolor de covardia.
Ara que la vida em fuig,
només em resta un gran record.

Amor de fresca infantesa,
obre la meva petita finestra
bategant d'olor florida,
que encara respira l'espurna,
ardent del meu amor pueril.

Gran àngel inesperat d'amor.....!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En record a un bon amic, Bona sort, amic Marià

 Entre mars de llums, una espurna plora, és el dolorós comiat d'un temps passat.   Ombrívoles paraules s'amunteguen crepitants, i en...