divendres, 4 de gener del 2019

Les meves arrels

Si jo fos una planta, les meves flors serien preguntes........,
Potser serien flors boniques i tendres.......,
O potser serien flors punxants i incisives.....,
O potser no tindria flors.........,
Potser serien només branques alçades i batallants......,
El que sí que sé, és que si jo fos una planta, les meves arrels serien unes arrels ben ensorrades en la terra mare, la que em dóna la vida..........,
I és que algú va dir un cop: "les arrels que mai es poden talar són les arrels del pensament.........".
En les meves arrels descansen els meus pensaments i el meu sentit i raó de ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

En record a un bon amic, Bona sort, amic Marià

 Entre mars de llums, una espurna plora, és el dolorós comiat d'un temps passat.   Ombrívoles paraules s'amunteguen crepitants, i en...